Priradit jeden procesor aplikaci v smp

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Červenec 9 13:04:04 CEST 2002

On Tue, Jul 09, 2002 at 12:10:38PM +0200, Zdenek Pytela wrote:
> Jestli jsem to správně pochopil, je to implicitní součástí 2.5 jader (asi
> od 2.5.8?), takže se to nikde nepovoluje nebo nezakazuje, jenom programy
> toho musí být schopny. A neznamená to, že proces má celý procesor jenom pro
> sebe, ale že používá jenom jeden konkrétní.

Přesně tak. Nedělá to pro to, aby běžel nepřerušeně, ale proto, aby
se předešlo stavům, kdy data užitečná pro běh procesu se nacházejí v
cache jiného procesoru než na který tento mezitím migroval.

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz