SquirrelMail nelze odeslat postu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Červenec 9 13:06:25 CEST 2002

On Út, 2002-07-09 at 12:27, Petr Zapadlo wrote:
> Dobry den
>
> Instaloval jsem ted squirellmail (1.2.7) na RH7.3 s CourierImap a Qmail. A
> zjistil jsem ze nejsem schopen pres web rozhrani odeslat postu. Formular
> vyplnim (mail, subject, telo) a po zmacknuti odeslat se objevi novy prazdny
> formular, ale posta neodejde.
> Chova se to stejne i pokud pouziju verzi squirrela 1.0.6 a je to take
> nezavisle jestli pouziji nastaveni sendmail nebo smtp. Takhle se mi to chova
> na 2 PC a na jednom to funguje.
> Zaboha nemuzu prijit na to v cem je problem, nikde zadna chybova hlaska, log
> [...]

A co log smtp serveru? Je tam pokus o kontakt ?
Ja narazil na to, ze jsem se snazil spojit s postfix
serverem a ten se zlobil (opravnene, je tak nastaven),
ze se klient v HELO nepredstavuje spravne. A Squirrelmail
tam dava hodnotu, kterou ma nastavenou v polozce "$domain",
coz se mi zda spatne. Patchnul jsem ho, aby tam daval
jinou, novou polozku, do niz dam spravnou hodnotu a vse
se bez potizi rozfungovalo. (je to 1.2.7 CVS = ne ta release,
ale starsi, z konce kvetna).

ivo