SquirrelMail nelze odeslat postu

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Úterý Červenec 9 13:07:42 CEST 2002

DD,
no pokud Vam to jde z jednoho PC, tak asi neni problem na serveru, ale nekde
na lokalnim PC. Onehda jsem mel problem take s webmailem u jednoho zakaznika,
ktery byl za podivne nakonfigurovanou proxy a vzhledem k tomu, ze formular se
odvolava na tu samou stranku, ale s jinym parametrem, tak to nechodilo, jsa
stazena jedna stranka na proxy.
Predpokladam, ze mate v Squir... nastavenou spravne odchozi adresu a reply-to
pro uzivatele, ktery ma odesilat....

--
S pozdravem,
 Bc. Radek Krejča