modem.h

Michal Hajek hajek na nspuh.cz
Úterý Červenec 9 12:39:39 CEST 2002

Zdenek Pytela wrote:

> 	Jakých signálů? Zkuste
> locate signal.h
> /usr/include/asm/signal.h
> /usr/src/linux-2.4.16/include/asm/signal.h
> nebo si adresáře s hlavičkovými soubory progrepujte na to, co hledáte.

Presne to jsem asi pred hodinou udelal, je to <asm/termios.h>
(Potreboval jsem TIOCM_??? atd, proste hybat s ridicimi signaly
seriove komunikace... ne ze by se to chovalo stejne jako na
hp-ux, ale program funguje. Finta asi bude v tom, ze na serveru
HP je DCE DB25 konektor (samicka) a DCE ma mozna jinak chapanou
polaritu signalu, nez DTE atd atd :-)

Diky,
		Michal Hajek

PS: kdyz jsme u toho: potrebuju na pinu 4 (DTR) DB9 serioveho portu
     na PC nastavit + napeti, ma to byt teoreticky
     status |= TIOCM_DTR;
     oks=ioctl(serport, TIOCMSET, &status);
     nebo
     status &= ~TIOCM_DTR;
     oks=ioctl(serport, TIOCMSET, &status);
     ?
     Ono totiz prakticky se mi zda (podle toho, jak se chova program dal),
     ze nefunguje ani jedno z toho, a ten pocitac je v jinem kanclu,
     nechce se mi tam litat to merit :-)

Michal Hajek                   mailto:hajek na nspuh.cz
Sprava NIS                       http://www.nspuh.cz
NsP Uherske Hradiste          phone : voice +420 0632 529 204
Purkynova 365                         fax   +420 0632 551 014
686 68 Uherske Hradiste  Czech Republic     ICQ UIN: 14290832