modem.h

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Středa Červenec 10 09:49:16 CEST 2002

Michal Hajek wrote:
: PS: kdyz jsme u toho: potrebuju na pinu 4 (DTR) DB9 serioveho portu
:     na PC nastavit + napeti, ma to byt teoreticky
:     status |= TIOCM_DTR;
:     oks=ioctl(serport, TIOCMSET, &status);
:     nebo
:     status &= ~TIOCM_DTR;
:     oks=ioctl(serport, TIOCMSET, &status);
:     ?
:     Ono totiz prakticky se mi zda (podle toho, jak se chova program dal),
:     ze nefunguje ani jedno z toho, a ten pocitac je v jinem kanclu,
:     nechce se mi tam litat to merit :-)

	Zrovna DTR je v tomhle specialni, protoze se nahazuje pri
otevreni serioveho portu (open("/dev/ttyS0", O_RDWR)) a shazuje pri jeho
uzavreni. Potom s tim pochopitelne muzete delat co chcete, ale vzdycky
pri spusteni vaseho programu a pri jeho ukonceni se DTR zmeni.

	status |= TIOCM_DTR by melo nastavit DTR do log. 1.
Jinak lze vychazet napriklad z toho, jak tohle dela mgetty (tam je to
osetreno pro vsechny mozne systemy (termio/termios/sgtty) - je to v souboru
tio.c ve zdrojovych textech mgetty.

-Y.

|----------- If you want the holes in your knowledge showing up -----------|
|----------- try teaching someone.                  -- Alan Cox -----------|