SquirrelMail nelze odeslat postu

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Úterý Červenec 9 13:20:21 CEST 2002

Dne út 9. červenec 2002 13:07 jste napsal(a):
> DD,
> no pokud Vam to jde z jednoho PC, tak asi neni problem na serveru, ale
> nekde na lokalnim PC. Onehda jsem mel problem take s webmailem u jednoho
> zakaznika, ktery byl za podivne nakonfigurovanou proxy a vzhledem k tomu,
> ze formular se odvolava na tu samou stranku, ale s jinym parametrem, tak to
> nechodilo, jsa stazena jedna stranka na proxy.

nechodi to ze vsech pocitacu ze kterych to mam moznost vyzkouset

> Predpokladam, ze mate v Squir... nastavenou spravne odchozi adresu a
> reply-to pro uzivatele, ktery ma odesilat....

Myslim ze ano.

Log smtp nema zadny zaznam o pokusu odeslat mail.

Diky vsem za reakce

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners