OpenSSH 3.4 RH6.2

Mirek Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Červenec 9 13:54:53 CEST 2002

On Tue, Jul 09, 2002 at 08:21:10AM +0200, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]
> navazano mnozstvi veci, bez kterych se zrejme na serveru neobejdete...
>
> PS: Ja jsem to udelal docela spinavym hackem, pres Mandrake, nakonec
> uspesne, presto musim jit pres --nodeps abych mel pokoj (+ smazat
> /etc/profile.d/ssh-client - nevite co ma delat 'shopt'?) a navic, coz mi
> vadi je fakt, ze nelze pouzit soucasne Separaci a Kompresi (zrejme (dle
> hlasek - your platform...) jen jadra 2.2.) => pokud mate na klientovi
> nastaveno pouziti komprese, odmitne se spojeni, prima vec, kdyz musite
> predelat vsechny davky, ktere kde vsude mate...:-(

Odpusťte mi moji škodolibost, ale v těchto souvislostech nemohu než
nevzpomenout na ne zas tak starý thread, který se týkal toho, zda-li má
smysl stále ještě setrvávat na starších "ověřených" distribucích, či
snad už u nových instalacích dávat přednost aktuálním.

http://www.linux.cz/lists/archive/linux/148516.html

--
/*     Miroslav Petricek            mirek na petricek.cz
       UNIS COMPUTERS, spol. s r.o. mpetricek na uniscomp.cz