OpenSSH 3.4 RH6.2

Úterý Červenec 9 14:43:52 CEST 2002

Mirek Petricek wrote:
> nevzpomenout na ne zas tak starý thread, který se týkal toho, zda-li má
> smysl stále ještě setrvávat na starších "ověřených" distribucích, či
> snad už u nových instalacích dávat přednost aktuálním.

	A kdyz se jedna o vice jak 2 roky stare instalace (a jeste pred rokem
povazuji dat na takove pocitace RedHat 7.X a podobne distribuce za
hazard)? Vy mi date vice jak 200.000,- Kc, na ktere si minimalne cenim
rutinni 'pre-instalace' systemu~, ktere spravujeme?

	Ne ze by se mi ta suma nelibila, zakaznici jsou vsak jineho nazoru... a
radeji zaplati narocnejsi upgrade... (zatim je to vyjde levneji). V
komercni sfere nemuzeme kazdy rok vyhodit krabice a nechat si
zainvestovat nove...

> http://www.linux.cz/lists/archive/linux/148516.html

	V dobe, kdy jsem to psal jsem si zatim stal - porovnam-li srovnatelnou
platformu - MS Windows2k - problemy s fixovanim jsou tam daleko vetsi.

	Nemohu za to, ze behem posledniho mesice mame dva zavazne problemy... -
podivate-li se ale v case, je to o uplne necem jinem...

PS: A navic, pokud by SSH bylo soucasti RedHat Linux 6.X plati to do
dnes... - problem je to spise muj, ze jsem od RH 6.X chtel vice, nez mi
distributor nabizel a nyni mam problem s vlastni aktualizaci...