síť W2000+XP+SuSE7.2 a apache

Zdeněk Sejček sejc na gymcaslav.cz
Úterý Červenec 9 14:23:08 CEST 2002

Dobrý den,

mám problém, ale nevím v podstatě v čem. Síť ze 3 PC(W2000,XP,SuSE7.2) a
na linuxu nainstalovaný nejnovější apache2. Problém je v tom, že všechno
je nastavený a teké to na SuSE7.2 funguje. V X spustím Konqueror, dám
http://192.168.1.5(IP SuSE) a apache mi vrátí úvodní stránku. Teď dám v
XP nebo W2000 explorer, adresu http://192.168.1.5 a ono to sice požádá o
stránku (GET / ...), ale nic víc se neděje a po chvíli to napíše, že
stránku nelze zobrazit. Na localhostu(SuSE7.2) běží vše bez problémů.
  Ze všech Pc lze bez problémů pingnou nebo telnetnout na ostatní, SAMBA
funguje skvěle, ale apache ne.

Otázka : v čem je rozdíl, když na webserver apache přistupuju z
localhostu a ze sítě. Není potřeba přidat do httpd.conf atd. nějaký
řádek? Zdá se mi to divné, ale nic už mě nenapadá ...

Předem děkuji za pomoc, už to řeším hodiny a furt nic ...

Zdeněk Sejček