síť W2000+XP+SuSE7.2 a apache

Úterý Červenec 9 14:35:09 CEST 2002

On Tue, Jul 09, 2002 at 02:23:08PM +0200, Zdeněk Sejček wrote:
> Dobrý den,
>
> mám problém, ale nevím v podstatě v čem. Síť ze 3 PC(W2000,XP,SuSE7.2) a
> na linuxu nainstalovaný nejnovější apache2. Problém je v tom, že všechno
> je nastavený a teké to na SuSE7.2 funguje. V X spustím Konqueror, dám
> http://192.168.1.5(IP SuSE) a apache mi vrátí úvodní stránku. Teď dám v
> XP nebo W2000 explorer, adresu http://192.168.1.5 a ono to sice požádá o
> stránku (GET / ...), ale nic víc se neděje a po chvíli to napíše, že
> stránku nelze zobrazit. Na localhostu(SuSE7.2) běží vše bez problémů.
> [...]

Skontrolujte si.
IP by mali byť v poriadku aj na Win staniciach, keďže telnet funguje.
Nemáte nahodou na Win v Exploreri nastavený proxy a ten sa tam
nedostane?

To že požiada o stránku znamená, že v logu máte informaciu, že o ňu
požiadal, alebo Explorer píše, že o ňu žiada?

Je nejaká informácia v logu apache-a?