QMAIL A POP3

Novy David Novy na HRADEC.UHUL.cz
Středa Červenec 10 08:53:17 CEST 2002

Zdravim

On Wed, Jul 10, 2002 at 08:08:03AM +0200, Novy David wrote:
> Ahoj, ted jsem se snazil zprovoznit pop3 na qmailu podle Life with qmail,
> ale nejak mi to nechce jet. Outlook expes se mi na linux pripoji, dle
vypisu
> netstat, ale to je vse, poradite mi nekdo.
>
> Linux je verze RH 7.3
> pop3 je vestaveny z qmailu.

Vyzkousejte nejdrive konekt pres telnet, tam se toho dozvite vice
telnet host 110
user <username>
pass <password>
list
quit

Na problém jsem už přišel, ale nevim jak ho mam vyřešit.

Když zastavim pomocí scriptu qmailctl qmail a spustim samostatně soubor
/var/qmail/qmail-pop3d/run tak pop3 jede, když zase spustim qmail tak jede
pop3 i smtp. Když ale spustim samostatně pouze qmailctl, jede pouze smtp,
ale pop ne, co s tím?