QMAIL A POP3

Tomas Hornicek tomas.hornicek na orange.sk
Středa Červenec 10 08:56:02 CEST 2002

Zdravim

On Wed, Jul 10, 2002 at 08:53:17AM +0200, Novy David wrote:
> Zdravim

> vypisu

> Vyzkousejte nejdrive konekt pres telnet, tam se toho dozvite vice
> telnet host 110
> user <username>
> pass <password>
> list
> quit
>
> Na problem jsem uz prisel, ale nevim jak ho mam vyresit.
>
> Kdyz zastavim pomoci scriptu qmailctl qmail a spustim samostatne soubor
> /var/qmail/qmail-pop3d/run tak pop3 jede, kdyz zase spustim qmail tak jede
> [...]

Podivejte se co v tom qmailctl mate napsano. Mam pocit ze jestli mate
ten z lifewithqmail.org tak tam se opravdu spousti pouze smtp, takze je
potrebne pod radek ve kterem spoustite smtp dat dalsi radek kterym
spustite pop3

				Dumber
Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Orange Slovensko a.s.
tomas.hornicek na orange.sk