KDE3 - prepinani klavesnice

TOSOVSKY Ales tosovsky na znalecka.cz
Středa Červenec 10 09:17:50 CEST 2002

Dobry den,

v KDE 3.0.1 mi prestalo fungovat prepinani klavesnice.
Nemuzu ani nastavit ceskou klavesnici.
Nastavil jsem to v ovladacim centru a sice vidim malou
ikonku s vlajeckou, muzu prepinat z ceske na americkou,
ale vubec nic to nedela. Porad to pise anglicky
(zadne hacky, carky, prehozene Y a Z).

Bezvadne to fungovalo, dokud jsem nekolikrat nepresel
z KDE3 do KDE2 a zpet. KDE2 asi nekde neco prepsalo,
ale nevim kde a co. Nevim co je "za tim prepinacem", jaky
program. Kdyz prejdu do KDE2, vsechno funguje spravne.

Zkusil jsem se odhlasit z KDE3, smazat soubor ~/.kde a znovu
se prihlasit, ale nic to nepomohlo.

Prosim o radu cim by to mohlo byt, kde muzu zjistit v cem
je chyba (nejaky log), ktery program dela to prepinani nebo
nasmerovat na nejaky informacni zdroj.

Diky

--
zdravim