vyber ovladace pro mys a sitovky

Hooker pohoda na seznam.cz
Středa Červenec 10 09:12:13 CEST 2002

Zdravim vsechny zkusenejsi,

poradi mi nekdo jak v RH7.3  zmenit typ mysi, kterou jsem pri instalaci
neprozretelne nastavil na Genius Netscroll+ (tu skutecne  mam :-)) a nyni mi
nefunguje v konzoli pote co opustim Xka (pred tim mi funguje). Myslim, ze ji
to nejak nespravne uvolnuje, ale nejsem si jisty. Kdyz jsem mel u RH7.2
nastavenou tu defaultni (generickou), tak jsem nemel problem. Ted ale nevim
jak se k tomu dostat.

Diky moc
Ondrej

P.S. jeste bych se rad zeptal jestli nekdo nevim proc RH7.3 identifikuje
sitovky v opacnem poradi nez to delal RH7.2. A lze to nejak jednoduse
prohodit tj. eth0 na eth1 a opacne? Nechce se mi predelavat vsechny
konfiguraky...