vyber ovladace pro mys a sitovky - delsi

Robert Síbek robert.sibek na astrafren.cz
Středa Červenec 10 10:50:10 CEST 2002

Bohuzel vam neporadim, jen jsem se chtel sverit se svym podobnym problemem.
Mam Suse 8.0 a mys Microsoft Intellimouse Explorer 3.0A USB. Jakmile pohnu s
myskou pri startovani Xek, tak uz pak nefunguje, je nutne restartovat a
modlit se,ze to vyjde. Suse mysku indentifikuje jako Intellimouse USB.
 Co se tyce prehozeni dvou sitovek, tak s tim mam taky neblahe zkusenosti.
Instaloval jsem novy RH 7.3 namisto naseho archaickeho 6.1, a sitovky se mi
nadetekovaly obracene. Ikdyz jsem ale, prepsal vsechny skripty, pak jsem
zkousel odstranit moduly a nainstalovat je znova v mem poradi, to vyslo, ale
pak mi nefungovala sit ven. Psalo to chybu o tom,ze hostname uz pro danou IP
existuje. Zda se,ze ma RH7.3 nekde zasite to prvni nastaveni sitovek a s tim
uz nehne. Ted bych to delal asi tak, ze bych obe sitovky vyhodil,
nainstaloval system, pak pridal prvni, nakonfiguroval a stejne pro druhou.
Asi nejrozumnejsi.
---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.