prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Červenec 10 10:53:17 CEST 2002

Jiri Chaloupka wrote:

> Jak jsem psal, srovnavat ms exchange s kombinaci sendmail/qmail ci neco
> podobneho nejde. Kde mate skupinove nahledy na planovaci kalendare (pro
> planovani meetingu), kde mate ukoly vcetne jejich prirazovani a pod.,
> samozrejme online?
>
> Jirka

Pokud chete srovnani komercnich aplikaci, poridte si Lotus Notes. Vse, o cem
pisete, tam je. A Lotus Domino ochotne beha pod tuxem :-) Potiz je v tom,
ze sendmail, postfix, qmail a dalsi jsou skutecne jen tim, cim maji byt,
tedy MTA. To, o cem hovorite, je jiz groupware a MTA je jen jeho
soucasti...

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz