prechod firmy na linux-dotazy -- delsi

Jiri Chaloupka dev na b2bexpander.com
Středa Červenec 10 12:15:35 CEST 2002

> 	Bezpochyby požadavky vedení. To bývají ty užitečné vlastnosti, které
> uživatelé proklínají a které si u open source programů dokážou vypnout
> :-).

No, vedeni je vedeni. Nevyplnovat ci vypnout muze mit za nasledek tu
mensi, tu vetsi sankce, a to i vuci administratorovi, ktery dovolil, aby
to uzivatele mohli vypnout.
Jednou je to zamestnanec, takze bud bude respektovat predpisy, nebo muze
jit jinam.
Samozrejme netvrdim, ze je tomu tak vsude ...

Jirka

--
Jiri Chaloupka
B2BExpander.com