vetsi linuxova sit

Marcel Kolaja xkolaja na aurora.fi.muni.cz
Středa Červenec 10 12:15:47 CEST 2002

On Wed, Jul 10, 2002 at 11:38:15AM +0200, Zdenek Mazanec wrote:

> U svazku typu /usr a pripojenych ro (vic u nich imho netreba) bych se nebal
> nechat pripojene jakkoliv dlouho. Jina vec je u zapisu (do toho bych nesel).
> Nicmene u systemovych adresaru, do kterych psat netreba nevidim problem (v
> uzavrene siti, kde nfs nemusi vadit principielne)

Jsem stejného názoru. Pokud vím, tak v jedné laboratoři tady na fakultě
přesně tohle používají (mountují /usr přes NFS). My jsme to taky zkoušeli,
ale pak jsme od tohoto řešení odešli. Problém je totiž v tom, že pokud
máte mountované /usr přes NFS, musíte se starat taky nějakým způsobem
o zbývající části programů, které nejsou v /usr/ (např. /etc/, /var/),
o což se v normálním případě stará balíčkovací systém.

> Zdenek Mazanec

S pozdravem

Marcel Kolaja                              http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
NLPlab FI MU                                        http://nlp.fi.muni.cz/
"I do not steal MS software. It is not worth it."       -- Pavel Kaňkovský