vetsi linuxova sit

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Středa Červenec 10 12:40:53 CEST 2002

Zdenek Mazanec <Zdenek.Mazanec na contactel.cz> wrote:

 : U svazku typu /usr a pripojenych ro (vic u nich imho netreba) bych se nebal
 : nechat pripojene jakkoliv dlouho. Jina vec je u zapisu (do toho bych nesel).

az na to ze niekto si moze pockat na pad servera (pripadne sa pohrat
s elektrinou, sietovymi kablami a podobne) a potom sa vydavat za server

 : Nicmene u systemovych adresaru, do kterych psat netreba nevidim problem (v
 : uzavrene siti, kde nfs nemusi vadit principielne)

suhlasim, ja som tiez udrziaval podobne usporiadanu siet
vhodnym pouzitim iptables sa da zabranit vidiet nfs zvonka, takze
ak verime ludom na vnutornej sieti je to v poriadku.

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |