nepřístupný attachment z outlooku v mozille

Miroslav Latal mlatal na fides.cz
Čtvrtek Červenec 11 09:47:05 CEST 2002

On Thu, Jul 11, 2002 at 09:12:24AM +0200, Miroslav Kubiczek wrote:

> v mozille (1.0) mail clientovi mám problém se čtením příloh odeslaných z
> ms outlooku (zdá se, že to dělá jen určitá verze). Je možné stáhnout
> někde nějaký plug-in, abych měl k těmto přílohám přístup? (Attachments v
> mozille pouze zobrazí soubor 'Part 1.2')

Podle mých výzkumů je problém v tom, že utlouk nedává správně charset
encoding. Na počátku u textu nailu dá správně

jenže u přílohy, kterou odesílá v base64 kódování, toto zapomene změnit.
Takže jednorázové řešení (mě zatím stačilo) - otevřít zprávu v textovém
editoru a vložit chybějící řádek - asi takto:

Pokud má někdo automatizované řešení, nechť nabídne.

--
Mirek Látal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz