Re: nepřístupný attachment z outlooku v mozille

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Červenec 11 09:52:43 CEST 2002

> Podle mých výzkumů je problém v tom, že utlouk nedává správně
charset
> encoding. Na počátku u textu nailu dá správně

> jenže u přílohy, kterou odesílá v base64 kódování, toto zapomene
změnit.
> Takže jednorázové řešení (mě zatím stačilo) - otevřít zprávu v
textovém
> editoru a vložit chybějící řádek - asi takto:

tohle presne odpovida chybe v sendmailu, ktery pri prevodu zpravy z
8BITMIME do 7bit kodovani vyhazuje ten Content-Transfer-Encoding z
hlavicek prilohy. Nebylo nahodou v hlavickach mailu neco jako "
Autoconverted from 8BITMIme by sendmail??).
Tato chyba je ve verzich 8.9.X a vznika jen pokud sendmail dostane
zpravu v 8BITMIME formatu

D. Toman