oracle client - KOMERCE

Bohdan Blaha blaha na jobpilot.cz
Čtvrtek Červenec 11 10:57:58 CEST 2002

> Oracle client je součástí všech instalčních CD, pro různé platformy.
> Zkoušel jste Oracle TechNet? Registrace je zdarma.
> Obávám se, že zdrojové kódy od originálního klienta nenajdete, neb
> Oracle není Open Source.

technet jsem zkousel, bohuzel je tam jen client pro windosy .o((

v tom pripade bych mel dotaz zdy by se nasel nekdo, kdo je schopny
nainstalovat PHP s podporou oci8 ba HP-UX 11? (samozdrejme za slusnou
provizi)

pripadne nevite kde najit jiz pripravene PHP s podporou oci pro HP-UX??

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.