oracle client - KOMERCE

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Čtvrtek Červenec 11 11:06:06 CEST 2002

On Čt, 2002-07-11 at 10:57, Bohdan Blaha wrote:

> technet jsem zkousel, bohuzel je tam jen client pro windosy .o((
>
> v tom pripade bych mel dotaz zdy by se nasel nekdo, kdo je schopny
> nainstalovat PHP s podporou oci8 ba HP-UX 11? (samozdrejme za slusnou
> provizi)
>
> pripadne nevite kde najit jiz pripravene PHP s podporou oci pro HP-UX??

Zdravim,

prave jsem Oracle client instaloval pro Linux.

Podivejte se na http://otn.oracle.com

tam jsou k dispozici CD s Oracle, bohuzel napr. pro Linux musite
stahnout vsechny 3 CD. Pak po spusteni instalace nainstalujete pouze
klienta. :o((

Jinou moznost jsem prozatim nenasel.

Davadu.