oracle client

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Čtvrtek Červenec 11 11:26:24 CEST 2002

Bohdan Blaha wrote:
> technet jsem zkousel, bohuzel je tam jen client pro windosy .o((

V pripade linuxu musite stahnout celou instalaci Oracle 9i na 3CD
a spustit z toho installer  a v nem se da zvolit instalace klienta.
Bohuzel tam neni jak pro Windowsy jen jedno CD s klientem.
Pokud si vzpominam, tak pro klienta staci stahnout jen prvni 2 CD.
Ostatni Unixy jsou na tom IMHO obdobne.

Apropo, byl jsem nasilim donucen pouzit pro neco Oracle a marne se
snazim ten klient umravnit tak, aby to melo co nejmensi velikost.
Z instalace klienta, kterej mi sezere na disku nekolik set MB nadsen
nejsem, protoze na cilovem miste kde to pobezi je jen 64 MiB flashdisk.
Pro klienta je k dispozici cca 30 MB a je to Slackware 8.
Zabyval jste se nekdo takvymhle orezavanim? O Oracle vim bohuzel dost
houby. Aplikace je psana v C a zatim nejsem rozhodnut, zda se budu
bavit primo pres OCI8 knihovnu nebo jejich ProC prekompiler.
Nutna podminka je vejiti se do daneho mista a funkcnost s BLOBy,
pracuje se trvale s BLOBY cca 10 MB az po obcasne extremy 500 MB.

	Majkl