oracle client

Honza Petrous hop na unibase.cz
Čtvrtek Červenec 11 13:02:18 CEST 2002

On Čt, 2002-07-11 at 11:26, Michal Dobes wrote:
> Apropo, byl jsem nasilim donucen pouzit pro neco Oracle a marne se
> snazim ten klient umravnit tak, aby to melo co nejmensi velikost.
> Z instalace klienta, kterej mi sezere na disku nekolik set MB nadsen
> nejsem, protoze na cilovem miste kde to pobezi je jen 64 MiB flashdisk.
> Pro klienta je k dispozici cca 30 MB a je to Slackware 8.
> Zabyval jste se nekdo takvymhle orezavanim? O Oracle vim bohuzel dost

Podobny pripad jsem resil, kdyz se mi nechtelo pribalovat k aplikaci
celeho ORA klienta. Sel jsem metodou pokus-omyl a opravdu se mi to
tehdy podarilo orezat na prijatelnych 30-40 MB. Bohuzel uz je to rok
a od te doby jsem s tim vice nelaboroval.

> houby. Aplikace je psana v C a zatim nejsem rozhodnut, zda se budu
> bavit primo pres OCI8 knihovnu nebo jejich ProC prekompiler.

ProC neznam, ale vim, ze vysledne kody jsou dostatecne "nafoukle".
Asi si to budete muset spocitat sam.

/Honza