Obnovovaci frekvence jeste jedou

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Čtvrtek Červenec 11 12:10:36 CEST 2002

Dobry den,
mrzi me, ze se musim znovu vratit k tomuto tematu, ale asi mi to nejak moc
nepali, nebo nevim. Mam RH 7.3, standardni instalaci, pouzivam KDE a muj
XF86Config vypada takto:

http://margaret.starnet.cz/conf.htm

a XF86Config-4:

http://margaret.starnet.cz/conf4.htm

Myslim, ze delam vse podle navodu a dokumentace, nicmene asi to neni pravda a
nekde jsem neco zvoral. Po restartu Xek na me vesele blika monitor (podle
xvidtune) 75ti Hz frekvenci a pri psani v Quante mi to uz pomalu zlikvidovalo
oci. Vyladil jsem to docasne pres xvidtune na 85 Hz, ale i to na bile blika.
Klicove je pro me dostat tam

ModeLine "1152x864 - 110" 152.74 1152 1200 1440 1536 864 866 878 904 #110Hz

ale nedari se.

Diky za kazdou radu.
Radek

--