Problemy s us/cz klavesnici pod Javou/Swingem

Martin Zuber zuber na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 11 11:58:26 CEST 2002

Zdravim vsechny,

narazil jsem na zajimave (a chybne) chovani aplikace napsane v Jave s
pouzitim Swingu (nic svetoborneho, jenom test). Pokud mam prepnutou
klavesnici na US, tak mi nefunguji klavesy kde jsou typicky ceska
(resp. Latin2) pismenka, tj klavesy '2' '3' '4' '5' '6' a ';' mi nic
neudelaji (ani se shiftem). Kdyz prepnu na ceskou klavesnici, tak ty
klavesy chodi, pise mi to cesky, ale se shiftem z nich opet nic
nevymacknu.

Konfigurace:
Linux MDK 8.2, ceska klavesnice nastavena v XF86Config jako:
Option "XkbLayout" "cz_qwerty", JDK je verze 1.4.0.

Nesetkal jste se s tim nekdo?

Martin