Obnovovaci frekvence jeste jedou

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Čtvrtek Červenec 11 13:37:35 CEST 2002

Dobra, to jsem trochu prehnal. Mineno to bylo tak, ze pokud aplikace
ukazuje, ze je nastaveno na 75 Hz a monitor blika tak, ze by jeden vylit z
kuze, neni neco v poradku a rozhodne nebudou souhlasit hodnoty udavane a
skutecne. Nechci taky tvrdit, ze 75 Hz je pro uvedene rozliseni optimalni.

Josef Vogeltanz
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz