Obnovovaci frekvence jeste jedou

Bc. Radek Krejča radek.konference na starnet.cz
Pátek Červenec 12 16:57:26 CEST 2002

Dobry den,
tak ani jedno, musim rici, ze SIS 630 interni krap je na nic, vrazil jsem tam
starou ATI 3D RAGE PRO 8MB a jede to jako vino. Vyzdimam z ni v kombinaci s
monitorem Hyundai ImageQuest P910+ jen necelych 93HZ, ale to uz mi staci,
blikani je i z bocniho pohledu neznatelne. Chvili mi sice trvalo, nez Kudzu
tuhle grafiku objevil (nejde totiz puvodni interni zakazat v BIOSU, jde pouze
nastavit prvni PCI, blba deska), ale chodi to.
Diky za rady.
Radek

--
S pozdravem,