konverze PDF na ???

Michal Měšťan mestan na zce.cz
Čtvrtek Červenec 11 15:34:18 CEST 2002

Dobrý den

Miroslav BENES wrote:

> Preji krasny den !
>
> Resim tu jeden problem. Sice ve Woknech, nicmene pcekavam, ze se v
> linuxu najde taky cesticka ..

> vektorove grafiky. No a ten bych potreboval "vykousnout" a pouzit.
> Jde to nejak ?
>
> Hledam neco no by pomohlo, ale porad nachazim jen utility prevadejici
> <neco>2pdf, pripadne pdf2txt. Idealni by byl prevod na DXF ...
>
> Pripadne kde se da najit popis, jak jsou ty vektory zapsane.
> Predpokladam, ze "m xxx.xx yyy.yy" znamena "move to ..", "l ..."
> znamena "line to ..". Ale zbytek mi z toho neni jasny (kruznice,
> [...]

Něco rovnou k použití - Adobe Acrobat (plný), Indesign,
Illustrator?

Jinak
- vyextrahovat rastry pdftoimage z balíku xpdf
- vektory:
převedu to na PostScript nejlépe Level 1, třeba pdf2ps či jinak.
a) použiju pstoedit a převedu to na nějaky z podporovaných
formátů (xfig, tgif,... jiné sem nezkoušel) a tam si stím udělám
co potřebuju
b) znám li něco z PostScriptu, tak si to z něho můžu vykopírovat
nějakým textovým editorem, někdy to ale je práce pro vrahy. Dost
záleží jak slušný PostScript mám k dispozici, hlaně jeslti
obsahuje strukturované komentáře, podle kterých se dá začátek a
konec obrázku najít.

Michal
--
    ^(w)^.

mailto:Wohnivec na iol.cz
P. S. doporucuji odpovidat sem, jinak se muze stat, ze reakce na
majlik bude nekdy az tydny...