Necitelna vstupni pole ve formularich

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Čtvrtek Červenec 11 15:22:39 CEST 2002

Hadacek Vit wrote:
> [...]

Predpokladam, ze v CSS k te strance mate nejake obskurnosti, odladene
pro IE. Zkuste na chvili CSS z te stranky vyhodit a uvidite, jestli se
to zlepsi. Pokud ano, vite kde je chyba a muzete ji napravit. Pokud se
to nezlepsi, najdete minimalni HTML kod, ktery tu chybu spolehlive ukaze
a oznamte to na bugzillu.

Michal Ludvig