IPv6 radvd a default route

Martin.Pustka na vsb.cz Martin.Pustka na vsb.cz
Čtvrtek Červenec 11 17:34:13 CEST 2002

> A umite zebru nakonfigurovat tak, aby posilala advertisement jen pro
> 2000::/3 a ne pro ::/0?

Ted doufam, ze nekecam, ale neni to spise zalezitost koncoveho systemu? Router
posila pouze informaci o default gw, ale jak si to do smerovacich tabulek da ten
koncovy system je jeho otazka, ne? Ted jsem mimo a nemam prostredky na to to
overit.

[nedalo mi to, dosel jsem si do ucebny a jak se ted koukam do chytrych poznamek,
tak je to skutecne tak]

Ja bych si tim ted asi hlavu nelamal. Zpusobuje to nejake problemy? (myslim, ze
by nemelo).

> Tomuhle nerozumim. Kdyz mam tenhle zapis, tak se router vubec netvari jako
> router a neodpovida na router discovery. Kdyz tam dam ipv6 nd send-ra tak mi
> to chodi. Vite nekdo, jaky je mezi temi radky rozdil?
>
> Michal Ludvig

"ipv6 nd send-ra" je to same jako "no ipv6 nd supress-ra". Alespon v me verzi z
CVS (0.93) a v 0.92a.

Martin Pustka