oracle client

Honza Pazdziora adelton na fi.muni.cz
Čtvrtek Červenec 11 17:03:45 CEST 2002

On Thu, 11 Jul 2002 09:28:05 +0000 (UTC), Michal Dobes <dobes na tesnet.cz> wrote:

> Apropo, byl jsem nasilim donucen pouzit pro neco Oracle a marne se
> snazim ten klient umravnit tak, aby to melo co nejmensi velikost.
> Z instalace klienta, kterej mi sezere na disku nekolik set MB nadsen
> nejsem, protoze na cilovem miste kde to pobezi je jen 64 MiB flashdisk.
> Pro klienta je k dispozici cca 30 MB a je to Slackware 8.
> Zabyval jste se nekdo takvymhle orezavanim? O Oracle vim bohuzel dost

Ano, delam to rutinne. 8i (8.1.6) ma 61804 kB ve stavu, kdy je mozno
proti tomu zkompilovat DBD::Oracle, u 9i (9.0.1) je to 69096 kB.
Typicky rozbalim vsechno, touchnu pomocny soubor, spustim nad tim
stromem kompilaci a uspesny a neuspesny connect, a pak findem vezmu
ty soubory, ktere maji anewer nez ten pomocny soubor.

 .project: Perl, mod_perl, DBI, Oracle, auth. WWW servers, XML/XSL, ...