XF4.2 a SIS6324

Frank J. Tomes f.tomes na atlas.cz
Čtvrtek Červenec 11 19:43:46 CEST 2002

Mam uplne totozny problem. Vymenil jsem S3 Virge za PCI verzi SIS6326
8 MB RAM, a grafika je pomalejsi, trhanejsi, televize v xawtv totalne
nepouzitelna. Zkusil jsem pouzit misto puvodniho Red Hatu 7.2 Mandrake
8.2, marne.
V Mandrake jsem tez zkousel i misto XFree 4.2 pouzit verzi 3.6, na
televizi se to ale bohuzel vubec neprojevilo (jinak se mi graficke
operace zdaji rychlejsi).
Jedine, co jsem vyzkoumal je, ze tato karta nepodporuje ve spojeni s
xawtv rezim overlay (takrka nulove vyuziti procesoru, data putuji z
tuneru primo do grafiky), ale pouze rezim grabdisplay (vysoka zatez
procesoru). Protoze mam starou plecku (pentium 150), obraz televize se
da sledovat pouze v malem okenku.
Moc me to mrzi, stary 2 MB S3 Virge umoznoval normalni fullscreen
(diky rezimu overlay), asi se k nemu vratim zpatky.
Jeste poznamka ke konfiguraci - mam tuner ATI TV Wonder.
Taktez budu vdecen za jakekoliv rady, progoogloval jsem toho hodne,
nic ale k uspechu nevedlo.

frank

--
Pacta sunt servanda (smlouvy maji byt plneny) = nejvyssi zasada pravni
Quitum non movere (nehybat tim, co je v klidu) = nejvyssi zasada administratorska

Mgr. Bc. Frank J. Tomes
e-mail: f.tomes na atlas.cz   ICQ number: 10175766
homepage: http://come.to/329RC106