XF4.2 a SIS6324

goldenfish na www.techo.cz goldenfish na www.techo.cz
Neděle Červenec 14 03:38:00 CEST 2002

zdravim,
jeste k dam maly poznatek ke grafikam typu SIS632x k prispevku o techto
grafikach.

snazim se ted zprovoznit masinu na linuxu .
konfigurace(P-III 500,1GB RAM,deska ASUS P2B,).
kernel 2.4.18.
protoze mi nechodili a nechodi X s grafikou S3 Vision 868 [XF86Config na
muj email vitan k teto karte], tak jsem dal do masiny grafiku SIS6326.
detekovana je v pohode, X chodi take. jen pri rozliseni >= 1024x768 se
deformuje obraz pri pohubu mysi.

pak jsem se pokousel neuspesne zprovoznit sit. vystridal jsem nekolik
sitovek (Planet,3Com [509,900],nejake Ne kompatibilni.jak ISA tak PCI.
jediny sitovky, ktery se chytaly byly 3Com a jeste ne uplne dobre.
Sitovky Ne nesly vubec. Pokousel jsem se jim i pridelit natvrdo IRQ v
BIOSU. Nepomohlo.Zarizeni se prui vypisu lspci ci pri bootu hlasi
nekolikrat.puvodne jsem to svadel na sitovky.
pak jsem ale vyhodil grafiku od SISe a sitovky chodi to v pohode.
takze ten SIS je nejakej "nemocnej" (anebo levy ruce).
tak se vracim k S3 Vision 868 a snad ji nejak zprovoznim.

zatim

******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **
** clen tymu AbcLinuxu.cz ******* Praha ******