FreePascal IDE a textova konzole v X-kach

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Červenec 12 12:57:36 CEST 2002

Jiri Vagner <vagner.jiri na centrum.cz> wrote:
 : Ahoj tucnaci !

 : Mam male trapeni s fonty. Spolu s FreePascalem je distribuovany i
 : pekny IDEcko v textovem rezimu, jedna se o kopii Borlandiho IDEcka s
 : mnoha ficurama navic a ja bych ho potreboval provozovat v teminalu v
 : Xkach. Jelikoz je to textove tak ohraniceni okna jednotlivych
 : editovanych zdrojaku v IDEcku je tvoreno znaky | a _ jenze ja uz snad
 : zkusil vsechny mozny fonty a vsechny ISOxxx a nic. Jedine, kdy mi to
 : IDE chodi tak jak ma, je po pripojeni na linux komp z Windowsiho kompu
 : z Putty pomoci fontu Terminal. Ten jsem si zkusil naimportovat
 : Windowsi fonty do Linuxu pomoci DrakFontu, ale ten naimportovany
 : Terminal stejne neslape. Stale mam ve vsech menu a oknech v tom IDEcku
 : misto znaku | preskrtle male L a misto _ prehlasovane A. Help please.

ako root:
odzalohovat /usr/share/terminfo/x/xterm
infocmp >subor
vymazat v tomto subore acsc
tic subor
ak to nepomoze, potom jedine napisat si filter pre konwert
a pustat to s pomocou filterm

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |