outlook express v okne pop3 na localhost

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Neděle Červenec 14 16:01:20 CEST 2002

On  0, petr.podrabsky na cz.abb.com wrote:

> Je mozne, aby na tom samem pocitaci pod linuxem, bezel v okne Outlook
> Express (pod necim simulujicim Win - wine, vmware, ....) a vyzvedaval si
> postu pres pop3 na localhostu?  Zajimalo by mne, jak se to da resit, zda je
> nejaky zpusob nebo se to resit neda.

Ano, jde to. Pustíte si vmware s bridged LAN a tím OS běžící pod vmware
dostane vlastní IP adresu, jakoby seděl v normální sítí, akorát komunikace
ven z vmware jde na tu hostující mašinu. Pak máte dvě IP adresy (dvě jména)
a vše funguje jako v obyčejné síti.

Mám tak Iexplorer puštěný ve vmware pro zobrazení stránek z webového serveru
běžícím na hostitelské mašině.

Martin K.