Poslední dech M$ - migrace z win na lin: import z OutlookExpress6

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Neděle Červenec 14 03:07:46 CEST 2002

S dotazem to moc nesouvisí, ale věštím Micro$oftu poslední dech. Jakmile
běžné programy budou fungovat pod linuxem např. Corel, Adobe, různé CADy,
Office, ... nebude problém migrace pošty, atp. a linux zůstane free  -
Windowsům odzvonilo. Alespoň u náročnějších uživatelů. Jenže tahle doba je
asi ještě hodně daleko :-(.

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;