Posledni dech M$ - migrace z win na lin: import z OutlookExpress6

goldenfish na www.techo.cz goldenfish na www.techo.cz
Neděle Červenec 14 03:54:57 CEST 2002

On Sun, 14 Jul 2002 n_petr na seznam.cz wrote:

> S dotazem to moc nesouvisi, ale vestim Micro$oftu posledni dech. Jakmile
> bezne programy budou fungovat pod linuxem napr. Corel, Adobe, ruzne CADy,
> Office, ... nebude problem migrace posty, atp. a linux zustane free  -

zdravim
problem s postou budu take resit asi pristi tyden.
neco jsem zahledl na freshmeatu.ale asi to nebude souviset s prispevkem.
pred 2 dni byl v konferenci prispevek ohledne nahrady MS Exchange.
na freshmeatu jsem nasel utilitu exch2mutt.
momentalne nemam moznosti ani cas tuhle utilitu ozkouset.
kdyby se podarilo nejaky M$ format zkonvertovat do linuxiho formatu,
dal by to uz melo jit...... .

zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **