dosemu+samba

Michal Sobek michal.sobek na hotel-kostelec.cz
Neděle Červenec 14 15:25:05 CEST 2002

Kdysi jsem si s dosemu hral, ale tam jsem se zamykanim moc problem nemel,
protoze to byla aplikace napsana v clipperu a zamykani bylo resene tam, ale
jak jsem tuto konferenci sledoval pozdeji, tak mi ulpelo v pameti, ze nekdo
uvadel postup na zamykani pres sambu a to tak, ze se dosemu pripojovalo i v
lokale k souborum pres sambu, ale uz jsem se k tomu nedostal.

s pozdravem Michal Sobek