djbdns

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Pondělí Červenec 15 00:08:27 CEST 2002

Ahoj vespolek,
   opet se tady snazim vylepsit domaci sit, a snazim se nastavit
   djbdns tak abych se na server mohl odkazovat napriklad pres
   http://intranet/ a nemusel pres IP. Pochopitelne bych ctel, aby se
   ostatni pozadavky predavaly na ostatni.

   Dospel jsem k tomu ze na serveru, ktery funguje i jako router do
   Internetu a na kterem to DNS ma bezet, bude pusteno tinydns a
   externi dnscache. Instalace probehla OK, ale at delam co delam tak
   mi to proste resolvuje bud domena "intranet" nebo ostatni
   (napriklad www.seznam.cz), a to podle toho jestli mam v
   /etc/resolv.conf adresu na tinydns nebo dnscache.

   Nejsem schopen nakonfigurovat to tak aby se dnscache (visici na
   192.168.1.100, coz je interface do vnitrni site) zeptala tinydns
   (visici na 127.0.0.1) a pokud tam neuspeje tak u DNS providera.
   Pristup z vnitrni site tam povoleny je (mam vytvoreno
   /etc/dnscachex/ip/192.168.1), zkousel jsem tinydns (tj. 127.0.0.1)
   pridat do /etc/dnscachex/servers/@, ale bez vysledku. Jak to mam
   dnscache proboha vysvetlit?

   V konfiguracnim souboru data pro djbdns mam nasledujici tri radky

   =intranet:192.168.1.100
   .:192.168.1.100:192.168.1.100:a
   .1.168.192:in-addr.arpa:192.168.1.100:a

   a v pohode mi to "intranet" resolvuje, ale doufam ze chyba tam neni
   zakopany ten pes...

   Predem dik za radu
   Tomas