win4lin ... kde sehnat?

n_petr na seznam.cz n_petr na seznam.cz
Pondělí Červenec 15 00:45:09 CEST 2002

Tak Crossover Office bych sám nikomu nedoporučil ! Alespoň ne ve verzi 1.0,
možná 1.1.0 bude lepší. Pod verzí 1.0 jsem rozeběhnul pouze Notepad z Ofiice
97 Professional CZ a ještě k tomu se zhnusenou češtinou respektive
slovenčinou - to se mi zdá docela ubohé. Ostatní hlásalo nedostatek paměti
... mám Thunderbirda 1GHz + 256MBR. Nejsem žádný maxiprofík, ale doladit
jsem to zkoušel - avšak bez úspěchu. Office 2000 Premium CZ ani nešly
nainstalovat. Za ty prachy tudy cesta nevede, ale nechci nic kritizovat.
Každopádně CXOffice si u mě oblibu nenašlo - navíc je to pouze komerční WINE
:-((

Petr Novák <n_petr na seznam.cz> ... ;-) žabák v linuxu (-;