win4lin ... kde sehnat?

Pavel Dobes drak na comdes.cz
Pondělí Červenec 15 21:45:30 CEST 2002

On Mon, 15 Jul 2002 00:45:09 +0200
<n_petr na seznam.cz> wrote:

> Tak Crossover Office bych sám nikomu nedoporueil ! Alespoo ne ve verzi
> 1.0, mo3/4ná 1.1.0 bude lepší. Pod verzí 1.0 jsem rozebihnul pouze Notepad
> z Ofiice 97 Professional CZ a ješti k tomu se zhnusenou eeštinou
> respektive sloveneinou - to se mi zdá docela ubohé. Ostatní hlásalo
> nedostatek pamiti... mám Thunderbirda 1GHz + 256MBR. Nejsem 3/4ádný
> maxiprofík, ale doladit jsem to zkoušel - avšak bez úspichu. Office 2000
> Premium CZ ani nešly nainstalovat. Za ty prachy tudy cesta nevede, ale
> nechci nic kritizovat. Ka3/4dopádni CXOffice si u mi oblibu nenašlo -
> [...]
To jsem netusil...
Ja sam mam CrossOver plugin - a jsem s tim spokojen. Teda cestina mi blbne
(ve WordViewer ExcelViewer i PP, ale to jsem prikladal neschopnosti si to
dobre nastavit (podle me, pokud to jde ve wine, jde to i v tomhle). Ale
myslim, ze poskytuji demo, takze si to muze kazdy sam vyskouset...

Ad notepad: ja jsem kdysi, kdyz jsem myslel, ze bez MS aplikaci nepreziju
pracoval pdo wine ve Photoshopu, takze chyba bude asi nekde jinde...

PaD