OFFTOPIC Re: win4lin ... kde sehnat?

tee mr_tee na volny.cz
Pondělí Červenec 15 15:16:27 CEST 2002

Jak vidim, svym skromnym dotazem, kterym jsem v podstate zamyslel neco
trosku jineho, ale napsal jsem ho tak, jako ze chci soft "ukrast", jsem tady
vyprovokoval silenou diskusi. Ja vlastne jen chtel, aby mi nekdo doporucil
neco, na cem pojedou OFFICE, ale jak uz jsem tady cetl, tak jsou nejaky
pluginy do OO ... no uprimne se vsem zainteresovanym omlouvam.

No a ted trosku jinam:
ja si myslim, ze to je otazka jen Vaseho svedomi, jestli soft "ukradete"
nebo ne, ja jsem na Linx presel nedavno a nejsem zadnej expert, taky neznam
softy, jako nekteri tucnakovi GURU. Plne souhlasim s nazorem, ze lidi, kteri
vyrostli na M$ jsou zvykli tyhle softy mit zadara, ale takovej svet proste
je a tim, ze nekdo je poctivej, ale dalsich 500 lidi ne, nikdo nic nedokaze.
Proste at se tady rozciluje kdo chce, tak softy se budou krast dale, tak
jako se dale bude krast na ulicich a dale bude vrazdit a dale podvadet.
Nejde rict STOP!

A co se tyce tech cechu, tak taky nejsem hrdej na to, ze jsem cech ... nikdo
nic nedokazal, ani vlada ani nikdo jinej, na co bychom mohli byt ve svete
hrdi, ale to ze si nejaci ZAS***NI nemci o nas mysli, ze jsme opice, myslet
si to muzou, ale myslim, ze NEMCI jsou narod pedofilu >>> hodni strejdove k
nam jezdi na maly kluky. Nemaji zameteno ani pred vlastnim prahem a chcou
soudit jiny. Kdyz jsem jednou jel pres nemecke hranice, cesi byli uplne v
pohode vubec nestresovali (az na to, ze nam prohledali celel auto :O),
jakmile jsme prijeli na nemeckou stranu, nemeckej celnik furt neco zbleptal
nemecky a i kdyz my jsme na nej mluvili anglicky (protoze sprechovat z nas
neumel nikdo), on porad mlel svoje a slo videt,ze mi rozumi, ale porad mele
tu svoji. Za dalsi, jel jsem tam skodou 105 (je to asi rok zpatky -- jinou
karu jsem nemel :O) a v nemecku mi pripadalo, ze mam PORSCHE ... ja tam jel
nejrychlejs. Nemci jezdej doma presne podle predpisu, ale jakmile prejedou
hranice, zenou si to, div malem neodboci do zbrzdovaciho pruhu (to jsem fakt
videl ... !!!)

No nevim jestli to mam tu spravnou hlavu nebo patu, ale jaxi jsem to psal po
38 hodinach prace u kompu, tak to omluvte :O)

tee
ICQ: 55035645
tee na quick.cz