OFFTOPIC Re: win4lin ... kde sehnat?

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Pondělí Červenec 15 15:05:17 CEST 2002

DD,
  neda mi to nepridat se ... :-)
Jurecka, Karel wrote:
> He he....to tzv. vycvik z komunismu. My jakoz to cesi nekupujeme, ale
> shanime.
> Viz. Klascika veta : "To nekujpuj, nekde to sezeneme". A za komunistu
> nefungovalo
> Jinak viz. npr. Film Co je doma to se pocita. A jelikoz ja mam pamet
> dobrou,
> tak tady
> to fungovalo uplne stejne. A ne co bychom mili byt jako narod hrdi?
> Na to ze
> lezeme
> Evropske unii do prd...zadku? Na tohle toeba? Nebo ze si jako narod
> [...]

konkretne o Nemcourech si myslim ja totez, a mozna i neco horsiho (cast rodiny  me zeny na konci valky upalili za ziva ...) Ale co
se tyka 'cesstvi' jsme v nem opravdu unikatni - myslim si, ze napr. v Polsku je problem piratstvi, a to nejen softwaroveho, mnohem
horsi, Polaci jsou zlodeji a kseftmani nejhorsi kategorie - nedavno mi prodali dutou tubu s sekundovym lepidlem (svine!), ale oni
jsou na sebe hrdi! Podobnou diskusi na polskych serverech asi urcite nenajdete. To snad pouze mi Cesi trpime jakousi schizofrenii.
Kdyz se nekoho clovek zepta 'Jak se mas' v 99% se dozvi ze '...ale, stoji to za hovno' - a je to v poradku, oba jsou spokojeni...
Pokud autor predchoziho prispevku neni hrdy na to kym je, at si zmeni obcanstvi, musi to byt prece hrozny pocit, pohrdat sam
sebou. Mozna, az si bude rikat herr Juretschka, bude se citi lepe ...

Mirek Novak