dosemu+samba

Jiri Svoboda svoboda na istrade.cz
Pondělí Červenec 15 21:43:02 CEST 2002

On Po, 2002-07-15 at 13:16, Jaroslav Lukesh wrote:

> Mám skoro nadávací náladu, tohle jsem sem už několikrát psal (ne kvůli
> tomu), ale poradím vám, je to už přece jenom delší doba (půlrok, dva).
>
> Namontujte lokální sambu do lokálního adresáře, tento lokální adresář
> namontujte jako disk do dosemu. A je po starostech.
>
> A za domácí úlohu si zjistíte, kolik je způsobů, jak namontovat adresář
> jako disk do dosemu a všechny je vyzkoušíte. Protože ne všechny fungují
> optimálně v této kombinaci a já už si nepamatuju, který.
>
> Ještě prozradím abyste nepoužívali VC, ale NC (v tom dosemu). POkud se
> [...]
No jestli jsem to pochopil, tak tim lokalni a lokalni myslite kdyz
dosemu a samba na jednom stroji jsou? TO jsem sice nezkousel ale zkousel
jsem montovat smb disk na jiny stroj, kde bezel DOSEMU a NEFUNGOVALO TO.
Jak namontovat disk do dosemu? Zkousel jsem tedy lredir, emufs.sys, a
zadat do dosemu.conf. A nic. Je jeste jiny zpusob?

			Jiri Svoboda

--
Jiri Svoboda