neukladajici se nastaveni v KDE

Matthes ornest na mistral.cz
Pondělí Červenec 15 23:02:16 CEST 2002

Tohle asi nebude muj pripad - vsechny nastaveni delam jako normalni
uzivatel, roota pouzivam vyhradne z prikazove radky po su-dnuti...
Kazdopadne tohle se deje, jen kdyz pocitac vypnu prikazem poweroff. Po
novem bootu jsou nastaveni rozhazena... Pokud necham stroj bezet a jen
se odloguju, je to v poradku. Je to divne, protoze podobny problem na
svem stroji doma nemam - a pritom jsou oba pocitace - v praci i doma -
nainstalovane prakticky uplne stejne.
Projel jsem snad uplne vsechno, ale nemuzu prijit na to, kde je
problem :((

Matthes