chyba v konfiguraci vzdalenych X

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na www.techo.cz
Úterý Červenec 16 04:06:14 CEST 2002

dobre rano,
snazil jsem se ted nakonfigurovat pristup na vzdaleny X-server.
cilem hry je zprovoznit masinu na ktere pobezi X-ka a uzivatele z jinych
masin se budou moci vzdalene spoustet X.

X mi bezi na obou strojich. jak lokalni X-server, tak vzdaleny server bezi
v pohode.
zkonfiguroval jsem soubory Xacces a xdm-xonfig na vzdalene masine.
do jednotlivych domovskych adresaru jsem zkopiroval soubory .xinitrc z
jine masiny.

propblem je v tom, ze pokud startuji X prikazem
   X-ac -query <ip_vzdalene_masiny> :<display>
, X-ka mi nabehnou jenom zakladni obrazovka a dal uz nic. zadna
prihlasovaci obrazovka.

nekde je chyba. patrne mezi zidli a klavesnici.
pokud vi nekdo o nejakem dobrem Howto  [cz/en], uvitam na nej odkaz.

zatim
--
******* Pavel 'Goldenfish' Kysilka ***********
*** Linux&multimedia&dv; PHP, C programator **