MDK 8.1 Kmail,scroll myš

walker paveva na seznam.cz
Úterý Červenec 16 10:40:59 CEST 2002

On Út, 2002-07-16 at 10:18, Mirek Mensšík wrote:
   Zdravím všechny, začínám s linuxem,potřeboval bych malý nakopnutí(nebo
   velký).
   1) Při nastavení Kmail mi píše že na serveru mě nemůže identifikovat(heslo).
   Na Mozille  sem alespoň schopen poslat meil,ale nedostanu žádný(študuju z
   konference,tak to dost potřebuju). Pošta je nastavená na jedné ip,skusil sem
   normální nastavení jako v Outlook,Netscape,ale nechodí to i se zadaným
   správným heslem.
   2) Nějaké chytré linky kde bych toho pochytil nejvíc, jak obsahově tak i
   ukázkově? (navštěvuju tak linux.cz,root.cz) ale jako greenhorn bych
   potřeboval,no asi každý ví jak začínal.
   3) Jak dostanu optickou myš s kolečkem aby fungovalo pod linuxem i to
   kolečko?

Vzhledem, ze jsTe zacatecnik, doporuciji nasledujici sled akci:-)
spusti MANDRAKE CONTROL CENTER (MANDRAKE OVLADACI CENTRUM) (v distribuci
MDK uz je na plose), po zadani root hesla se to spusti -- HARDWARE --
SEZNAM HARDWARE--MYS--SPUSTIT KONFIGURACNI NASTROJ

WALKER