MDK 8.1 Kmail,scroll myš

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Červenec 16 11:06:11 CEST 2002

On Tue, Jul 16, 2002 at 10:47:59AM +0200, Mirek Mensšík wrote:
> Pošta je jak odchozí tak příchozí na na jedné adrese
> (192.168.1.1,POP3 i SMTP),rád bych používal buď tu mozillu a nebo

Vyzkousejte si, zda na tom serveru opravdu bezi SMTP i POP3 server
telnet 192.168.1.1 25
telnet 192.168.1.1 110

Oboji se musi nejak ohlasit (nesmi to napsat hned "connection closed"
nebo nic ...)

> Kmeil,je mi to docela jedno-pokud třeba poradíte něco vhodného i vy.

To uz je na vas, oba klienti jsou celkem dobri, sam se rozhodnete
ktery vam vice vyhovuje (ja osobne mam nejradsi mutt).

--
         Martin Mačok                 http://underground.cz/
   martin.macok na underground.cz        http://Xtrmntr.org/ORBman/